Kérdése van? Hívjon minket! +36-20-9466-455

RMA ügyintézés

Amennyiben Ön hibás termékeket szeretne visszaküldeni, a következőket kell tennie:

  1. Töltse le az RMA adatlapunkat innen: LETÖLTÉS
  2. Töltse ki (cikkszám/terméknév, db, hibaleírás) és mellékletként küldje el a következő e-mail címre: rma@haffner24.hu
  3. A küldő e-mail címére válaszként kapni fog egy RMA számot, amit az adatlapunk RMA szám rovatába írjon be és mellékelje a hibás termékekhez, mielőtt azt visszajuttatná hozzánk.
  4. Amennyiben postai úton (DPD futár), csomagcserével szeretné visszajuttatni a hibás termékeket, az e-mailben kapott RMA számot írja be a soron következő megrendelése megjegyzés rovatába (kosárlezáráskor) és kérjen csomagcserét. A megrendelése kiszállításakor a futárszolgálat csomagcserével elviszi Öntől a hibás termék csomagot és mi a következő megrendelésével küldjük a kicserélt terméket Önnek.

Az RMA szám kérő levelet a rendelés napján legkésőbb 11.30–ig küldje el, amennyiben az aznapi rendeléséhez szeretné a csomagcserét kérni.

Figyelem!

- Legalább 3 hibás termék esetén kérjen csak csomagcserét!

- Gyári tartozékokat csak a vonalkódunkkal ellátott csomagolás megléte esetén cserélünk!  Ez a garanciajegye a gyári termékeknek! Ez a zacskós csomagolású termékekre is vonatkozik.

Kérdése van? Hívjon minket:

  • 06-20-9466-455